Tuesday, August 9, 2011

NOTD - Ruffian Manicure

Hello!

Today I will show you something that I've seen a few weeks ago on beautybeforebreakfast. A 'ruffian manicure'. This was my first time trying it and even though it was a bit of a fail, I will show you anyways :P

Vandaag laat ik iets zien wat ik een paar weken geleden bij beautybeforebreakfast zag. Een 'ruffian manicure'. Dit was de eerste keer dat ik het probeerde en ook al is het niet zo geweldig, ik laat het je toch zien :P


This manicure wasn't that hard to make. You paint your nails in a base color. I used Snow Motion from Catrice. After that I applied a contrasting color; Hot or Not, also from Catrice. You don't have to use contrasting colors. You can also take colors that are similar to each other if you don't feel comfortable with your nails standing out so much.

Deze manicure was niet zo moeilijk om te maken. Je lakt je nagels in een basis kleur. Ik gebruikte Snow Motion van Catrice. Daarna bracht ik een contrasterende kleur aan; Hot or Not, ook van Catrice. Je hoeft niet per se contrasterend kleuren te nemen. Je kan ook bijna dezelfde kleuren nemen als je niet wilt rondlopen met nagels die zo opvallen.

Later I decided to add a matt topcoat over the pink color, just to see what that would look like. I think if I would just take one color and paint the part where I now have the pink color just with a matt topcoat it would look nice too!

Later besloot ik nog een matte topcoat over de roze kleur aan te brengen, gewoon om te kijken hoe het eruit zou zien. Ik denk dat als je gewoon 1 kleur neemt en het deel die ik nu roze heb met de matte topcoat lakt dat het er ook leuk uit zal zien!




Thanks for reading and I hope to see you back :)

Bedankt voor het lezen en ik hoop je weer terug te zien :)

xoxo Ingie

1 comment: